sobota, 20 lipca 2013

1 Rozdział

"Śpiączka to miły stan. Dobrze w niego zapaść  kiedy nie można się zdecydować: żyć czy umierać."


 23 Września 2013 Rok Godzina 15.36

Siedziałam sobie na sofie i oglądałam wiadomości w telewizji.Nagle zaczęła wyć syrena alarmowa Straży Pożarnej.Założyłam moje buty,zaczęłam biec ile sił w nogach.Dzwięki syreny stawały się coraz głośniejsze.Dotarłam na straż,Kamil mój kolega już był przebrany w strój strażaka.Też szybko przebrałam się w swój strój.Zebraliśmy się w 15 minut i wyjechaliśmy.
-Co się stało?-Zapytałam
-Stadion się pali-Odpowiedzieli
Dojechaliśmy na stadion.Podłączyli szlauch.
-Dajcie mi trójnik!!-Powiedziałam
-Po co?-Spytał zdyszany Kamil
-Przecież jak tu inni przyjadą to już tego nie będzie-Powiedziałam i wzięłam od niego trójnik.
Chłopcy powiedzieli mi,że mam iść do środka sprawdzić czy ktoś jest w środku.Weszłam,zobaczyłam na środku boiska leżącego chłopaka.Oddychał to jedne szczęście.Wzięłam go na ręce nie był aż taki ciężki nawet jakby był ciężki musiała bym go uratować.Wyszłam z stadionu.Chłopaki uspokoili sprawę z pożarem.W tym czasie przyjechała karetka i policja.Wzięli go na noszach,jego ciało było poparzone.O 17 skończyliśmy gasić pożar.Jurgen Kloop i Hans Watzke byli zszokowani co się właśnie w tym momencie stało.Ich zawodnik leży w szpitalu i walczy o życie.A ich stadion jest cały spalony
-Kto to mógł zrobić?-Zadawał sobie pytanie Kloop 
Siedzieliśmy na trawię i czekaliśmy na jakiś znak policji.Policja wparowała do spalonego stadionu,aby sprawdzić jak mogło dojść do podpalenia.
-Chłopaki wiecie co,myślę,że stadion podpalił się bo był zamknięty dach,jest ciepło patrzcie jak się spociłam.Po prostu stadion się podpalił bo jest ciepło ale jak coś się znajdzie daje wam 5 zł-Powiedziałam śmiejąc się
-Dobra Emilia ty jak zawsze Malanowski i Partnerzy-Powiedział mój kolega
-Kto to był ten koleś,któremu uratowałaś życie?-Zapytali z ciekawości yhym
-Wiecie co właściwie nie wiem.Jak chcecie mogę jechać się zapytać co z nim?!-Powiedziałam i wstałam i pobiegłam do domu w tym stroju strażackim.
-A no tak znowu jakiś "POŻAR"-Zapytała moja siostra,kiedy wchodziłam do domu
-Tak i to nie jakiś "POŻAR" tylko teraz podpalił się stadion Borussi ciołku-Zaśmiałam się,na jej twarzy piekło się zło,nagle rzuciła się na mnie i spoliczkowała mnie.
-Ty idiotko!!-Wściekłam się szybko pobiegłam do mojego pokoju.Zjechałam plecami po drzwiach ,siedziałam skulona,przetarłam łzy i  przebrałam się w sukienkę taka jaka byłam szybko pojechałam do szpitala.W czasie drogi dostałam SMS "Naprawiają stadion potem wszystko Ci opowiem.Kamil"
Dojechałam do szpitala gdzie prawdopodobnie jest ten chłopak co go uratowałam.Weszłam na izbę przyjęć zapytałam się pierwszej lepszej pielęgniarki o tego chłopaka,odpowiedziała,że nie wie o kogo chodzi.
To było dla mnie trudne bo nie znałam imienia jego,ani nic nie wiedziałam o nim.Chodziłam i wypatrywałam się w sale,w sali nr 11 znalazłam tego chłopaka,poznałam go po twarzy. Weszłam do sali,nie wiem czy spał czy udawał,że mnie nie widzi,do sali wszedł lekarz prowadzący tak mi się przedstawił
-Panie doktorze co z nim?-Zapytałam lekko zmartwiona
-Pan Reus jest w śpiączce nie wiemy kiedy się wybudzi.-Miał na twarzy smutek
Wyszłam z sali,usiadłam na krześle.Zrozumiałam,że tylko ten Reus może zdecydować czy będzie żyć dalej czy umrze.Wstałam,miałam zamiar już wychodzić,ale zaczepił mnie jeszcze ten lekarz
-Jak coś będzie to mogę do Pani zadzwonić-Dałam mu numer telefonu 
-Dziękuję
-Niech pani przekaże informację trenerowi-Krzyknął 
Wyszłam z szpitala.Szpital to zgroza,jedni chorują jedni umierają.Przypomniałam sobie o SMS od Kamila.Musiałam jechać na straż,wiedziałam,że on tam będzie.No i miałam rację,był tam czyścił nasz wóz strażacki.Wyszłam z auta,był bez koszulki tylko było widać ten jego kaloryfer 
-Ubierz koszulkę-Poprosiłam błagalnie a on się zaśmiał-No jakie masz wieści?
-No wieści są takie,że już robią ten stadion.Powinien być gotowy za tydzień,a jak tam z tym chłopakiem
-Wiesz ten chłopak jest w śpiączce i nie da się z nim porozmawiać ale jak się wybudzi od razu zadzwoni do mnie lekarz.
-Ok.Jedziemy już-Zapytał już gotowy do jazdy
-Taaa-Dojechaliśmy do domu przez cały czas myślałam o tym chłopaku.Był to blondyn,najbardziej spodobał mi się jego tatuaż miał on napisane "MARCO REUS" i jego data urodzin.Kamil poszedł do swojego domu a ja do mojego domu.Weszłam do domu i w salonie zobaczyłam........
************************************************************************************************************************************************
No i mamy pierwszy rozdział wiem nie jest taki genialny ale jest i z tego się cieszę.
Czytasz+Komentujesz=Motywujesz mnie!!!
  

34 komentarze:

  1. Jest świetnie ! Czekam na 2 rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na opowiadanie, podoba mi się.
    Mam nadzieję, że Marco szybko wyzdrowieje.
    Czekam na kolejny. Pozdrawiam :*
    Zapraszam do mnie.
    http://wielka-milosc-z-czatu.blogspot.com/
    http://marco-zuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział!!! Z niecierpliwością czekam na kolejny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej zapraszamy,
    choć dopiero zaczynamy,
    poczytacie, ocenicie
    i komentarz zostawicie,
    śmiechu będzie co niemiara
    jak przy wypowiedzi Neymara. :)

    http://diespannungsteigt.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne <3
    Będę czytać z pewnością <3 .
    Czekam na nexta ;p
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne
    będe czytać :)
    nominowałam cie do The Versatile Blogge
    informacje znajdziesz tu : http://dortmundzkahistoria.blogspot.com/p/the-versatile-blogge.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział :*
    Będę czytała go w stu procentach.
    ciekawie się zaczyna
    nie mogę się już doczekać kolejnego.
    buziaki.:**

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział super!
    Ciekawe kogo zobaczyła w salonie
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy blog
      http://tych-mysli-nie-slyszysz.blogspot.com/

      Usuń
  9. Swietne ! <3 chętnie będę czyttać ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Intrygujący początek :) Ale właśnie takie lubię :)
    Czekam z niecierpliwością na nn ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, zapraszamy na rozdział pierwszy!

    http://www.diespannungsteigt.blogspot.co.uk/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się zaczyna :) Czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością :) Pozdrawiam, Karu ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. łoo <3 Jestem ciekawa kto tam w tym salonie jest ;3 Chcę następny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy początek <3
    czekam na nn ;)
    zapraszam też na nowości do mnie
    http://football-i-inne-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. http://diespannungsteigt.blogspot.co.uk/
    Zapraszamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger
    http://marco-reus-sylwia-one-day.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas trójeczka, zapraszamy! :)
    http://diespannungsteigt.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas trójeczka, zapraszamy :)
    http://diespannungsteigt.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest!
    Czekam na kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe co tam zobaczyła:)
    Biedny Marco:(
    Czekam na nn:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na blogg m sie podoba jestem ciekawa co będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
  22. Heja, heja, zapraszamy na 4 odcinek :)
    http://diespannungsteigt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super początek czekam na next

    http://diamentoweee.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. DAWAJ NASTĘPNY... PROSZE <333

    OdpowiedzUsuń
  25. jejku, nigdy nie spotkałam się z podobną historią, jaką Ty wymyśliłaś! fajnie!
    czekam na następny, a w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://i-just-want-to-learn-to-love-again.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu pomysły wpadają mi do głowy.Na pewno wpadne! ;)

      Usuń
  26. boszki rozdział . kckckckckckck . <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaczęłaś bardzo mocno, nie powiem, najpierw pożar, potem Marco Reuss w śpiączce, normalnie thriller :D Ciekawe, co będzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie ;3 czekam na kolejny <333

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny :DD
    Ciekawie się zaczęło <3
    Czekam na więcej :))
    Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudnie <33
    Dawaj szybko nowy rozdział bo się niecierpliwię ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. napewno bede czytac

    OdpowiedzUsuń